გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას. გავეცანით მოდულის შინაარს; სტანდარტების განსაზღვრა სასწავლო პროექტისთვის. მიზნების შემუშავება სასწავლო პროექტისთვის(21 საუკუნის უნარები) მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. განახლებული ბლუმის ტაქსონომია. გადავხედეთ 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს.გვაჩვენა პრეზენტაციები ბლუმის ტაქსონომიაზე. განვიხილეთ სამი ტიპის კითხვები; ზოგადი კითხვები რომლებიც მასშტაბურ იდეებსა ცნებებს ეხება. თემატური კითხვები რომელიც უშუალოდ ეხება პროექტს და ეხმარება ზოგად კითხვებზე პასუხის მოძებნაში. შინაარსობრივი კითხვები, რომლებიც ფაქტებზეა დაფუძნებული. კონკრეტული კითხვებია რომელთაც განსაზღვრული პასუხები გააჩნიათ. შევიმუშავეთ კითხვები ჩვენი პროექტისთვის; ზოგადი კითხვა: უფრო მეტია მათემატიკა თუ მონაცემები? თემატური კითხვა: როგორ გამოიყენება მონაცემები და საჭიროა თუ არა ისინი საქმის კარგად გასაკეთებლად? მონაცემების შეგროვება რით გაგიადვილებთ ცხოვრებას? შინაარსობრივი კითვები: მონაცემთაწარმოდგენის რა ხერხებს გაეცანით? რა შემთხვევაში გამოიყენება წრიული
Comments
Post a Comment