ქალბატონო ელენე, დავათვალიერე თქვენი პორტფოლიო,რამაც დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე. ვფიქრობ, სრულყოფილად არის წარმოდგენილი და გაწერილი მომავალი პროექტის გეგმა. საინტერესო ა ასევე მოსწავლისა და საპრეზენტაციო ნიმუშები. გირჩევ, აუცილებლად განახორციელო ეს პროექტი. გისურვებ წარმატებას!
გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას. გავეცანით მოდულის შინაარს; სტანდარტების განსაზღვრა სასწავლო პროექტისთვის. მიზნების შემუშავება სასწავლო პროექტისთვის(21 საუკუნის უნარები) მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. განახლებული ბლუმის ტაქსონომია. გადავხედეთ 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს.გვაჩვენა პრეზენტაციები ბლუმის ტაქსონომიაზე. განვიხილეთ სამი ტიპის კითხვები; ზოგადი კითხვები რომლებიც მასშტაბურ იდეებსა ცნებებს ეხება. თემატური კითხვები რომელიც უშუალოდ ეხება პროექტს და ეხმარება ზოგად კითხვებზე პასუხის მოძებნაში. შინაარსობრივი კითხვები, რომლებიც ფაქტებზეა დაფუძნებული. კონკრეტული კითხვებია რომელთაც განსაზღვრული პასუხები გააჩნიათ. შევიმუშავეთ კითხვები ჩვენი პროექტისთვის; ზოგადი კითხვა: უფრო მეტია მათემატიკა თუ მონაცემები? თემატური კითხვა: როგორ გამოიყენება მონაცემები და საჭიროა თუ არა ისინი საქმის კარგად გასაკეთებლად? მონაცემების შეგროვება რით გაგიადვილებთ ცხოვრებას? შინაარსობრივი კითვები: მონაცემთაწარმოდგენის რა ხერხებს გაეცანით? რა შემთხვევაში გამოიყენება წრიული
მეოთხე დღის რეფლექსია განვიხილეთ განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმები. წავიკითხეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება. აქ მოწოდებული იდეები გამოვიყენეთ ჩვენს სასწავლო პროექტში.სასწავლო პროექტის დაგეგმვაში გამოვიყენეთ როგორც განმავითარებელი ისე განმსაზღვრელი შეფასების ფორმები თავისი ხუთი მიზნით. ტრენერმა გაგვაცნო პრეზენტაცია სწავლა-სწავლის ხარისხის მართვა.
ელენე დავათვალიერე შენი პორტფოლიო, სასწავლო პროექტის გეგმა. მომეწონა ძალიან.
ReplyDeleteქალბატონო ელენე, დავათვალიერე თქვენი პორტფოლიო,რამაც დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე. ვფიქრობ, სრულყოფილად არის წარმოდგენილი და გაწერილი მომავალი პროექტის გეგმა. საინტერესო ა ასევე მოსწავლისა და საპრეზენტაციო ნიმუშები. გირჩევ, აუცილებლად განახორციელო ეს პროექტი.
ReplyDeleteგისურვებ წარმატებას!