მესამე დღის რეფლექსია
გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას.
გავეცანით მოდულის შინაარს; სტანდარტების განსაზღვრა სასწავლო პროექტისთვის.
მიზნების შემუშავება სასწავლო პროექტისთვის(21 საუკუნის უნარები)
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. განახლებული ბლუმის
ტაქსონომია.
გადავხედეთ 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს.გვაჩვენა პრეზენტაციები ბლუმის ტაქსონომიაზე.
განვიხილეთ სამი ტიპის კითხვები;
ზოგადი კითხვები რომლებიც მასშტაბურ იდეებსა ცნებებს ეხება.
თემატური კითხვები რომელიც უშუალოდ ეხება პროექტს და ეხმარება ზოგად კითხვებზე პასუხის მოძებნაში.
შინაარსობრივი კითხვები, რომლებიც ფაქტებზეა დაფუძნებული. კონკრეტული კითხვებია რომელთაც განსაზღვრული პასუხები გააჩნიათ.
შევიმუშავეთ კითხვები ჩვენი პროექტისთვის;
ზოგადი კითხვა: უფრო მეტია მათემატიკა თუ მონაცემები?
თემატური კითხვა: როგორ გამოიყენება მონაცემები და საჭიროა თუ არა ისინი საქმის კარგად გასაკეთებლად?
მონაცემების შეგროვება რით გაგიადვილებთ ცხოვრებას?
შინაარსობრივი კითვები:
მონაცემთაწარმოდგენის რა ხერხებს გაეცანით?
რა შემთხვევაში გამოიყენება წრიული დიაგრამა, ჰისტოგრამა, სიხშირული პოლიგონი?
რას ეწოდება რიცხვით მონაცემთა საშუალო?
რას ეწოდება მონაცემთა მოდა?
რას ეწოდება რიცხვით მონაცემთა მედიანა?
გავეცანით მოდულის შინაარს; სტანდარტების განსაზღვრა სასწავლო პროექტისთვის.
მიზნების შემუშავება სასწავლო პროექტისთვის(21 საუკუნის უნარები)
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. განახლებული ბლუმის
ტაქსონომია.
გადავხედეთ 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს.გვაჩვენა პრეზენტაციები ბლუმის ტაქსონომიაზე.
განვიხილეთ სამი ტიპის კითხვები;
ზოგადი კითხვები რომლებიც მასშტაბურ იდეებსა ცნებებს ეხება.
თემატური კითხვები რომელიც უშუალოდ ეხება პროექტს და ეხმარება ზოგად კითხვებზე პასუხის მოძებნაში.
შინაარსობრივი კითხვები, რომლებიც ფაქტებზეა დაფუძნებული. კონკრეტული კითხვებია რომელთაც განსაზღვრული პასუხები გააჩნიათ.
შევიმუშავეთ კითხვები ჩვენი პროექტისთვის;
ზოგადი კითხვა: უფრო მეტია მათემატიკა თუ მონაცემები?
თემატური კითხვა: როგორ გამოიყენება მონაცემები და საჭიროა თუ არა ისინი საქმის კარგად გასაკეთებლად?
მონაცემების შეგროვება რით გაგიადვილებთ ცხოვრებას?
შინაარსობრივი კითვები:
მონაცემთაწარმოდგენის რა ხერხებს გაეცანით?
რა შემთხვევაში გამოიყენება წრიული დიაგრამა, ჰისტოგრამა, სიხშირული პოლიგონი?
რას ეწოდება რიცხვით მონაცემთა საშუალო?
რას ეწოდება მონაცემთა მოდა?
რას ეწოდება რიცხვით მონაცემთა მედიანა?
გავეცანი თქვენს რეფლექსიას, ძალიან მომეწონა.
ReplyDeleteგავეცანი შენს მესამე დღის რეფლექსიას. როგორც ჩანს დიდი ყურადღებით ხარ ჩართული ტრენინგის მსვლელობაში, გავეცანი შენს მიერ ჩამოყალიბებულ ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს და მომეწონა, ვთვლი , რომ ლოგიკურ შესაბამისობაშია შენს მიერ შერჩეულ სასწავლო პროექტთან
ReplyDelete